Tarczyński SIW

tarczynski0
tarczynski1
tarczynski2
raport 730×430
Komp 730×430

Projekt marki korporacyjnej dla znanego producenta wędlin Tarczyński.

Strategię marki zbudował nasz zespół Metamorphosis Brand Communications.

System wizualny, jaki stworzyliśmy dla marki Tarczyński jest wyrazem integralnego podejścia do budowy marki. W skład zaprojektowanego przez nas systemu wchodzą:

  • nowe logo
  • akcydensy
  • informacja wizualna
  • materiały promocyjne

DNA marki opiera się na koncepcji personalizowania marki z postacią hetmana Tarczyńskiego. Stylizowana sylwetka tej postaci stoi w centrum konstansu wizualnego. Postać ta była także wykorzystywana we wszystkich typach komunikacji: działaniach PR, outdorze, reklamie TV, radiowej, na taborze komunikacyjnym, na opakowaniach, w wystroju stoisk i sklepów firmowych itp. – zobacz w portfolio.

Dzięki naszemu systemowi firma Tarczyński odniosła niespotykany sukces. Z mało znanego, lokalnego sprzedawcy wędlin przekształciła się w czołową polską markę spożywczą. Projekt ten stanowi niewątpliwie jeden z największych naszych osiągnięć.

Po pięciu latach funkcjonowania, marka została poddana retuszowi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *