Dec’n’roll SIW

dec0
dec1
dec2
dec3
dec4
dec5
dec5
dec6
dec7
dec8
minidec

Projekt marki produktowej dla firmy Franc Gardiner.

Strategię marki zbudował nasz zespół Metamorphosis Brand Communications.

Marka występuje w segmencie premium, ma charakter ekskluzywny, przeznaczona jest dla bardzo wyrobionych estetycznie klientów. Dlatego je kod wizualny musiał zaskakiwać. Po długich poszukiwaniach, oparty został na przetworzonej stylistyce lat ’50, wykorzystując motywy nawiązujące do rock’n’roll’a. Na tą podstawową warstwę wizualną, nałożyliśmy charakterystyczne, multiplikowane w pewnym stałych sekwencjach, układy kwadratów. Powstał system wizualny, który z pewnością jest oryginalny, intrygujący.

Marka przeznaczona jest do sprzedaży w Internecie, dlatego też zaprojektowaliśmy kilka ciekawych elementów widocznych poniżej. Są to np. infokiosk do salonu firmowego, ściana do kreacji stylu rolet przez samych klientów, czy też oryginalny ekspozytor rolet. Niezbędny jest także samochód firmowy, którym rolety mają być dowożone do klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *