Apetico SIW

mini_apetico
apetico7
apetico6
apetico5
apetico4
apetico3
apetico2
apetico1
  • TaskSystem identyfikacji marki Apetico, system opakowań marki

Projekt marki produktowej dla firmy Tarczyński.

Strategię marki zbudował nasz zespół Metamorphosis Brand Communications.

Marka przeznaczona jest do sprzedaży w hipermarketach. Jest podstawowym zasobem jest znaczna kreatywność, na tle praktyki panującej w branży wędliniarskiej. Nie budują jej „tylko” dobre opakowania, uwydatniające cechy produktów, jak w zdecydowanej większości przypadków – Apetico buduje swoją przewagę właśnie poprzez bardzo wyrazisty, nawet lekko „modowy” design. Cechy te rozgrywane mogą być w rożnego typu działaniach typu BTL i promocjach sprzedaży.

Po kilku latach użytkowania – firma Tarczyński zrezygnowała z marki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *